Alla inlägg under oktober 2010

Av minakanslorochjag - 10 oktober 2010 00:25

Ja, det var ju ett tag sen ... att jag tittar till här lär inte ske alltför ofta ... kan ju inte längre använda denna blogg till det jag hade tänkt mig, nämligen att skriva av mig och min känslor, anonymt och som i en dagbok. Detta eftersom älskling än en gång trampat över gränsen för det som ska vara privat, eget ...

Blir lite lagom irriterad ... jag har inte kommenterat att han snokat ... igen ... vill så gärna tro honom när han säger att det inte var meningen, att det inte var han ... bla bla bla ... naiva lilla jag ...

Försökte mig på att skapa annan blogg på annat ställe, men det blev inget av det. Detta var min dagbok. Varför ska jag behöva flytta på mig? Visst jag tror nog han håller sig härifrån nu. Har ju inga besökare precis ... hihi ... men det kan jag ju inte lita på. Vill inte att han ska vara här alls, vill inte att han har varit här heller, men det kan jag ju inte ändra på precis.

Så jag fick övergå till att föra dagbok på det gamla hederliga viset, på papper. Men det är ju lite halvtråkigt och det blir aldrig av. Vid datorn sitter man ju iaf titt som tätt hela dagen.

Lite lagom irriterad är jag allt ... dumma älskling. För ja, han är fortfarande min älsking.

Presentation

Mamma med två smågrabbar som kämpar med ett känslomässigt lite smårörigt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards