Alla inlägg under augusti 2010

Av minakanslorochjag - 14 augusti 2010 20:09

Jag måste ju erkänna att jag saknar min "dagbok" ...

Av minakanslorochjag - 10 augusti 2010 19:55

Överfullt i hjärnan av känslor och tankar, mycket hade behövt komma ut, men det får ske någon annanstans.

Älskar barnen och saknar min älskling.


See ya!

  

Av minakanslorochjag - 7 augusti 2010 15:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av minakanslorochjag - 7 augusti 2010 14:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av minakanslorochjag - 6 augusti 2010 12:29

Har en egendag med finaste storebror. Han ska hem till pappa om nån timme, men än är han min, bara min     

Senare ikväll kommer älskling   . Jag ska kravla in i hans famn och sen ska jag inte lämna den. Möjligen för en dusch ... hehe ...

Jag frågade storebror vad han ville göra idag, bara han och jag. Men han ville bara mysa hemma och det passar mig bra. Gillar att mysa hemma :). Jag frågade även när han ville åka till pappa och lämnade öppet klockslag. Jag trodde ju att han skulle säga att vi skulle köra dit direkt, men till min stora lycka svarade han att han ville åka så sent som möjligt! Så då kanske mamma duger lite iaf ;). Han blev något sne igår ju när jag sa att lillebror skulle få åka hem till pappa en dag innan honom. Han fräste ur sig ett "låt mig va" sen stompade han in på sitt rum. Jag gick in till honom en stund senare och då var han nöjd och glad igen. Det var väl "chocken" att lillebror fick något och inte han ... Inte lätt vara storebror och van att få allt man vill direkt;) Hihi . Nåja, lillebror måste ju oxå vara den som får något ibland. Han är alltid den som viker sig och får vänta.

Blandade känslor alltså idag ... uss uss att lämna pojkarna och jippi att träffa älskling ... min arma hjärna får nog snart härdsmälta ...

Av minakanslorochjag - 5 augusti 2010 23:37

Dunkdunk ... Dunkdunk ... dunkdunk ... mitt hjärta slår ... inte alltför häftigt men det börjar få upp farten. Imorgon ska jag lämna även storebror till pappan ... ... ... dunkdunk ... dunkdunk ... dunkdunk ... *feeling dizzy*

Så, det är pappavecka igen ... det verkar bli värre för varje vecka som går ... mer oro för varje vecka som går ...

Har ju redan lämnat lillebror där idag. Att inte ha honom nära dövas liiite av att storebror och jag haft en egenkväll och bara myst. Men imorgon är ju ingen av dem hos mig ...   

Hmmm ... där tog orden stopp ikväll ... vet inte vad jag ska skriva ... imorgonkväll har jag lämnat barnen för denna veckan ... och det är mitt val ... my doing ... my choice ... dumma dumma dumma jag ... varför var jag tvungen att snubbla över älskling? Varför var jag tvungen att falla som en fura för en annan när jag redan hade hela livet klappat och klart? Varför var det ingen liten röst inom mig som stoppade mig? Varför var det ingen som tog fram storsläggan och klubbade til mig ORDENTLIGT? Spelar nog ingen roll ... älskling hade jag inte kunnat motstå ... jag hade fallit för honom när än i livet jag krockat med honom ...

vi har ~kemi~


Av minakanslorochjag - 5 augusti 2010 16:05

Har ju varit en vecka i stugan med barnen. Det har varit en underbart slö och go vecka. Imorgon ska barnen till pappan igen ... :´(. Men jag får träffa älskling :).

Storebror for med stor lycka in till sina saker här. De har ju inte varit här hemma på evigheter. Förra mammaveckan bodde vi hos släktingar och sen var det pappavecka och denna mammaveckan har vi bott i stugan. Så de har ju inte varit hemma på nästan 4 veckor. Lillebror däremot stannade med mormor en stund. jag körde mormor hem och då ville han bli där.

En svag stund innan idag erbjöd jag pappan att han kunde ju hämta en av pojkarna redan ikväll. Så kan de ha en myskväll själva och jag ha en myskväll med den som blir kvar. Jag gissar nämligen att pappan är ganska saknig nu. Det har gått många dagar utan våra älsklingsungar. Hoppas bara att jag får "låna" en grabb när det är hans vecka sen :)

Vi får se hur det blir. Nu väntar uppackning, tvättning och lite pysslande. Har varit i en favvobutik coh köpt massa smått inredningsmys. Ljus, manschetter och såna fina saker :). Fast först ska jag få mig en balja kaffe :P

Saknar min älskling, saknar hans kropp, saknar att han rör vid mig, saknar att ... *rodnar nästan* ... japp, saknar honom ordentligt ;)

Av minakanslorochjag - 4 augusti 2010 22:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Mamma med två smågrabbar som kämpar med ett känslomässigt lite smårörigt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards